Tråk

Värsta tråkdagen har det varit.
Började med att vara snäll nog att gå upp vid halv sex och köra älsklingen till jobbet... pluspoäng till mig..
Gick hem och sov igen, och vaknade vid halv tolv av att han ringde å ville att jag skulle hämta honom..
SNÄLL ÄR JAG =D

Resten av dagen har vi bara städat och packat i Johans lägenhet... Har skrubbat typ hela köket nu.
Fortfarande mycket kvar att göra, men det är bara att kämpa på. Måste hinna klart innan onsdag, för då åker vi till sthlm. Kommer hem 1 juni, och det är då Johan ska lämna över nycklarna till lägenheten.. men, men... vi klarar det =)

Gårdagen var desto trevligare. Skulle ta med mamma på lite mors dags firande. Skulle först överraska henne med biobesök med Mr Bean filmen (eftersom hon har nån slags hatkärlek till Mr Bean).
Ganska roligt var det, vi var tidigare på bion och hämtade biljetterna och då tänktevi gå upp i baren och ta en öl innan bion. Hovmästaren hälsar oss välkomna, och när vi säger att vi bara vill ta en öl föreslår han att vi ska sätta oss på deras nyöppnade uteservering istället.. Vi skulle då bli deras allra förat gäster på uteserveringen, och han skulle bjuda oss på varsin öl.
Så vi satt där ute i solen och drack gratis öl.. Gött.. Och massor av folk drog vi dit, så det vann dom nog på..
Så nu kan vi stoltsera med att vi var de första någonsin på uteserveringen på Bergakungens sal..

Bion var väl helt ok, men det är ju ingen film jag skulle sett på bio i vanliga fall.
Fortsatte sedan till La Cucina Italiana där vi bokat bord.. Lite annan prisklass än jag och Johan planerat kanske, men det blev mycket trevligt och gott iallafall.
I väntan på bussen bjöd pappa på öl på Stationens pub, och sedan avslutade vi i våran lägenhet med lite drinkar..
TREVLIGT!!

Och nu är det söndagkväll... snart dags för ny arbetsvecka... SUCK!! Ska nog gå ganska fort ändå, eftersom jag är ledig torsdag och fredag för Stockholmsbesök..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0