Kommun möte

Hemma från jobbet och slappnar av i två sekunder.
Om en timme ska jag och Sofie på kommun nämnds möte eller nåt sådant.
Ska få någon utmärkelse för VM-guldet i April..
Verkligen kul att det uppmärksammas. Världen behöver veta lite mer om teamåkning =)
Får väl se hur detta går. Det kom lite plötsligt på kanske, och dessutom ska vi prata lite, inför typ
100 kommun snubbar.
Men, men.. har packat ner DVD:n från VM, så får visa Guldåket.

Ikväll ska Johan på middag och bowling med jobbet, så trots att jag tränar till tio så
är jag nog ensam när jag kommer hem.
Måste försöka komma i säng i tid.
Imorgon är det jobb på Citymail, och då börjar jag sju..
Nu blir det diskning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0