Slapp slapp slapp

Gårdagen var totalstressig.
Jobb från 7-17,30 och träning från 19,30-23. Så några blogg-inlägg var
det absolut inte tal om..
Idag har jag däremot varit ledig.
Underbart.
Jag och Johan tog superlång sovmorgon..sedan har jag tvättat ALL vår tvätt..
som som vanligt var extremt mycket.. Vi lär oss aldrig på den punkten.
Ingen träning ikväll, så jag har totalt kollat upp TV-program från halv sju till halv tolv =)
Nu är älsklingen dessutom om hämtar pizza.
Ja.. en verklig slappdag har jag idag..´

Min TV-kväll:

18,30 Americas funniest homevideos
19,00 Kinas hopp
19,30 Sjukhuset
20,00 Julianas kamp för ett nytt ansikte
21,00 Sex med Victor
21,30 Mia och Klara
21,55 Fråga Olle
22,35 Americans got talent

Kommentarer
Postat av: Mici

Hej Elli! Kul att hitta dig här =) Sasha var med i CSI: NY i december 2006 i avsnittet "Silent Night" där hon spelade Krista Palmer. hon har också varit med i Las Vegas i maj 2006 där hon spelade sig själv. kul va =)
jodå, jag tränar inte själv längre så mycket, men är mycket tränare i pkk och det går bra! hur går det själv?

2007-10-25 @ 19:39:02
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0