Fystest, here we go

Nu gäller det..
ska alldellesstrax åka in till stan och göra cooper testet..
Vi har lyckats avdramatisera det ganska mycket ändå i laget, visst får man endel kondition gratis från vår träning, men det är inte riktigt på den nivån, och vid förra testtillfället hade vi som sagt mer tid att träna fys.

Igår var det stress efter träningen, hem och hämta Johan och sen iväg på kräftskiva.
Låååångt ut i skogen, hemma hos föräldrarna till en gammal klasskompis till Johan.
Hade bara träffat typ två personer innan, men helt underbart sköna människor var det,för att inte tala om Christoffers mamma. Lovely..!

Nyktert tillstånd för mig förstås, med tanke på springningen idag, och pga det, och att Johan var helt slut efter att han jobbat hur många dagar som helst i rad, så åkte vi hem redan vid tolv tiden... Älsklingen somnade ungefär på den tiden det tog mig att tvätta bort sminket och borsta tänderna.. och jag var inte mycket sämre jag..
Skönt det, nu är jag pigg och utvilad... och (kanske inte) helt peppad på total utmattning på fystestet.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0