Inbjudningskort

Blev ingenting med det där jobbet.
Jag fattade det som att han skulle höra av sig på eftermiddagen och säga resultatet oavsett, men nähä, tydligen ringde han väl bara den som fick det.. för jag har inte hört ett ljud ifrån honom.
Ja, ja.. det var väl tråkigt.. men dom ringde från fritids förut och undrade om jag kan jobba imorgon, så det var väl lika bra att det inte blev något med mässjobbet kanske.. annars hade jag ju fått säga nej nu, och som jag skrivit tidigare vill jag helst inte det när dom väl ringer.

Idag har jag mest grejat med mammas inbjudningskort. Nu har vi iallafall, efter många turer fram och tillbaka, bestämt oss för hur dom ska vara, och jag har börjat producera, haha, fyra stycken än så länge.. går inte så jäkla fort, men, men..
Igår testade jag lite annat också.. gjorde ett kort som jag blev jättenöjd med faktiskt... försökte fota det, men det blev inte alls bra med färgerna och sånt... någon scrapkunnig person som har tips när man ska fota det man gjort??
Lite tråkigt är det, för det fick också bli ett injudningskort.. har ju hittils bara stämplarna som jag köpte till mammas kort, men, men.. ska nog snart lyckas samla på mig lite.

Nu har jag precis käkat lite mellanmål... haha, sjukt, mellanmål klockan sju på kvällen, men, men.. så blir det om man ska träna åtta till elva..

Ha en trevlig kväll allihop, mys lite för mig också i tv-soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0