Mätt

Är proppmätt.. har precis käkat lite köttbullar =)

image48

Idag jobbade jag på citymail.. helt ok att göra det så länge jag bara gör det någon gång ibland.. annars blir det sååååååå tråkigt.
Var dock lite synd att jag lovat det för imorse ringde de både från skolan och fritids och ville att jag skulle jobba, och jag vill säga nej till dem så lite som möjligt nu i början.
Men ska dit imorgon iallafall..

Tänkte tränat på Sportlife nu på eftermiddagen, men får nog hoppa det.. mitt halsont går inte över, så tänkte passa på att vila helt idag när vi inte har någon isträning. Inte alls bra med min förkylning dock, behöver verkligen springa för det är inte långt kvar tills vårat fystest..

Nu ska jag snart ner och träffa lillebror och gå och fika lite... en latte.. ja tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0