Planer

Dåligt med bloggandet på sista tiden... minuspoäng till mig.

Jag sitter här och försöker fixa ihop en uppvärmningsskiva till träningen.
Inte det lättaste eftersom att jag typ inte har någon musik alls på den här datorn.

Idag har jag typ massor att göra.
Imorgon är det kalas för Johan, och sedan på kvällen händer lite annat, som jag inte kan skriva om här ännu, ska berätta på söndag =) men det är iallafall en hel del att fixa till båda dessa små evenemang.

Har kört älsklingen till jobbet iallafall.. därför jag är uppe så tidigt.
Har suttit här typ en timme redan också, käkat frukost framför datorn.. happens all the time =)
Men jag kör honom gärna när han börjar tidigt, för det är ett bra sätt för mig att komma upp i tid.
Åsså fyller han ju år idag med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0