Scrapmässan

Herregud.. jag fick typ ont i magen när jag var på mässan... Jag ville köpa typ allt.
Fanns lite demostationer också, där man fick prova på att göra saker. Massor med saker jag sett på internet kan man ju göra hur lätt som helst. Kreativitet är det enda som behövs, sen behöver man inte alls vara så talangfull =P
Vissa saker är ju självklart svåra, men det var mycket som inte alls var så svårt.
Men pengar kostar det ju såklart.

Köpte lite olika grundgrejer iallafall, och när jag kom hem gjorde jag några förslag till mammas inbjudningskort, och nu har mamma och pappa varit här en snabbis och kollat på det. Så nu ska jag bara köpa lite extra papper och sånt imorgon. Kommer nog bli jättebra.
Jag riktigt längtar tills man kan börja göra julkort =)

Förövrigt har kvällen varit riktigt slapp.. Skönt!
Nu ska jag och älsklingen lägga oss i sängen och kolla på Beck.
Sov gott allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0