Blogglusten gone...

Kombinationen av att blogg.se har krånglat lite och att min dator har varit långt ifrån min bästa vän de senaste dagarna har fått mig att tappa allt vad blogglust heter.
Har bara känts jobbigt att ens sätta sig framför datorn, och de senaste dagarna har jag ärligt talat inte spenderat nån tid alls med det (med undantag för korta stunder på jobbet).
Förhoppningsvis kan jag få lite fantasi tillbaka nu innan jag hinner tappa alla mina läsare.

Idag skiner solen för fullt och de påstås vara över tjugo grader ute.
Det blåser ganska mycket så det är svårt att avgöra tycker jag.
Men jag ska iallafall sätta mig på balkongen en stund med lite kaffe i väntan på
att klockan ska bli fyra och våran efterlängtade (har snart inga rena kläder att sätta på oss) tvättid börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0