Dålig dag

Ja... trots underbart väder har jag haft en dålig dag.
Var inte alls skoj på jobbet.Vet inte riktigt varför men
gick mest runt och irriterade mig på saker/folk hela dagen och kände mig allmänt depp.
Har iallafall vart hemma en stund nu hos min älskling, och hunnit bli på lite bättre humör.

Satte mig i bara underkläderna på balkongen och läste Harry Potter när jag kom hem =)
Tror inte solen tog det allra minsta, för klockan var över sex, men det var iallafall himla skönt.

Nu har vi ätit mat. Hemmagjorda köttbullar slog vi till med.
Fast vi är inte så noga med formen, så ärligt talat är det nog mer rätt att kalla det köttfärsbiffar =P

Nu ska vi ta en promenix i solen bort till glasscafét.
Har faktiskt aldrig vart där, fast det har vart öppet över ett år iallafall.
Hoppas på bättre humör under kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0