Ojdå.. sovmorgon

Johan ringde från jobbet vid tio och väckte mig..
Men ojdå, ja somnade visst om, för nu vaknade jag för 40 minuter sen ungefär.
Ja, ja... det var nog välbehövligt.

Dagens planer är inte riktigt bestämda, men jag ska försöka städa massa.
Ikväl blir det hem till Matilda med massa trevliga lagkompisar.. lite mys och förfest..
just det ja... måste till systemet... hoppsan, hade jag nästan glömt.
Om det blir tid över borde jag åka hem till mamsoch paps och försöka tvätta lite.
Är helt värdelösa tvätttider här där vi bor, och snart har vi inga rena kläder att sätta på oss.

Kommentarer
Postat av: JENNA

tack så jättemycke för din kommentrar! :)

och så måste jag säga att jag FULLKOMLIGEN ÄÄÄÄLSKAR färgen på din bakrund!!

2008-04-19 @ 16:26:07
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0