Vi är så duktiga!

Har precis vart ute och sprungit en sväng med älsklingen!
Shit, sjukt jobbig premiär på joggingsäsongen, trots att jag varken sprang speciellt långt eller fort.
Johan är dock fortfarande helt slut, haha!
Men förutom några innebandy träningar på skoj har han inte heller tränat NÅGONTING sedan han var med mig och sprang EN gång förra sommaren =P
Det ska det minsann bli ändring på nu, får se hur länge det dröjer innan han bangar..
Inte så länge tror jag.
Älskling, bevisa att jag har fel då!!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig på balkongen idag.
Som Johan förövrigt stod och städade så fint när jag kom hem...
Thanks baby!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

hej, guud vad tråkigt med Vm, ni är ju bäst!! äckliga domare, vad heter den låten som ni har i långa som börjar vid cirkelstegen typ? ha en bra kväll!!

2008-04-03 @ 19:55:42
URL: http://Http://matehilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0