What a wonderful day

Ja.. hur länge kommer detta underbara väder fortsätta?
Jag vågar snart inte hoppas på ännu en sådan dag.
Som ni kanske redan förstått har jag varit på aningen bättre humör idag.

Blev en god lunch på uteservering idag, och sedan slutade vi hyfsat tidigt.
Efter det blev det en latte och en kladdkaka i solen med trevligt folk från jobbet.
Kladdkakan var väl kanske lite onödig, men det gottgjordes sedan då jag var ute och gick i 2½ timme med Frida.
Promenixade upp till Fontin och gick sedan milen där och sedan hem igen.
Var jätteskönt och vi pratade massa =)

Nu håller jag älskligen sällskap i soffan när han kollar Liverpool matchen.
Imorgon ska jag iallafall inte vara så tidigt på jobbet som idag och igår, vilket innebär att jag kan sova typ en timme längre, underbart! Ska dock krypa ner väldigt snart ändå eftersom jag är väldigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0