Team Surprise? Men ni är ju kända!

Igår var jag som sagt på trettioårs-kalas hos min kusin.
Vi var bara där en snabbis eftersom pappa redan hade bokat bord åt oss ute på Marstrand till klockan åtta.
Hursomhelst satt jag ute och snackade lite med någon av Marcus tjejkompisar och vi kom in på att jag åker teamåkning.
Hon frågar vilket lag och jag svara förstås Surprise, varpå hon förvånat utbrister: men va? Ni är ju kända?!

Hehe, jaha... vad svarar man på det då.
Kända och kända.. jag går inte direkt runt och känner mig som värsta kändisen, men i Göteborg så vet nog de flesta vilka vi är. Mycket pga att vi åker på Liseberg varje vinter.

Efter ett tag kom en annan av Marcus kompisar ut och han hörde vad vi snackar om.
-Jaha, konståkning.. då ska du iväg på OS nu då eller?
-Eh... njaaaee. För det första är det ju SOMMAR-OS nu... (?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0