Lördagkväll i soffan

Nu är jag riktigt trött.
Detta blir en riktig slapp lördagskväll, och det är precis vad jag behöver.
Efter  2½ timmes träning imorse och sedan tävling hela dagen är en kväll i soffan med en bra film som paradiset =)
Vi tänkte egentligen hyra film, men såg att The Pacifier börjar om fem minuter. Jag och lillebrorsan köpte den när vi var i Malaysia för typ fyra år sedan, har inte sett den sen den, men har för mig att den var riktigt rolig.

Nu har vi precis sett Björn Gustavsson i melodifestivalen. Idag var han ju helt grymt rolig.
Eftersom han är från Kungälv är det många av mina kompisar som känner honom. Jag gick inte på gymnasiet här, så jag har aldrig ens träffat honom.
Men det är roligt att det gått så himla bra för honom, med tanke på att för förra sommaren satt jag med mina killkompisar och drack vin på Marstrand, och då berättade de om att han typ hade sitt första framträdande i Stockholm. Nu finns det väl knappt någon som har missat vem han är..

Nu kom Johan hem med en Marabou Digestive till mig.. så nu har jag nåt att mumsa på till filmen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0