Lördagkväll med grabbarna

Nu är Johan på inflyttningsfest hos en jobbarkompis, och jag ska snart iväg och träffa alla killkompisar.
Vet inte riktigt vad vi ska göra, och inte vilka som ska vara med.. och ja, sådär allmänt som det brukar vara när killar träffas... (haha, har jag fördomar nu?).
Därför hade jag lite problem med klädvalet.. lätt att klä upp sig för mycket, och inte känna sig bekväm, om vi bara kommer sitta hemma hos någon å tjöta och dricka öl..
Men, men.. resultatet kan ses nedan. Känns ganska lagom och som att det kan funka för det mesta som kan tänkas hända.
Bortse från vårt stökiga sovrum, min konstiga min och att jag uppenbarligen är helt värdelös på att ta outfit bilder =P

Trevlig kväll allihop!!
53024-83

Svarta shorts, MQ
Oversize t-shirt, HM
Kavaj från Canada
Svarta stövlar, Din Sko


Kommentarer
Postat av: Marieh

Svar: Ja visst ser drinken god ut. =)

2008-02-02 @ 21:25:49
URL: http://marieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0