Lördagskvällen och söndagen

Gårdagen blev superrolig.
Började med att vi var hemma hos Viktor och satt och tjöta, drack lite och spelade ett spel som hette "Hur fan visste du det". Där fick man lära sig diverse mer eller midre intressanta saker.
Exempelvis att en kanin måste vara fyra månader för att få delta i en barntävling, och åtta månader för att delta i längdhopp. Eller att en man ejakulerar 17 lite sperma i genomsnitt under en livstid.
Haha... faktiskt roligt spel.
Sedan gick vi till ölkällaren allihop, och där träffade vi bland annat Tobbe och Christian som jag umgicks jättemycket med i högstadiet.
Sedan slutade kvällen som vanligt på O'learys. Jag gick faktiskt mest dit för att min bästa kompis Daniel som var hemma från Lund i helgen, ringde och sa att han var där. Sen när jag väl kom dit hade han gått vidare..
Men, men.. det var en mycket trevlig kväll iallafall..

Idag har dagen mest bestått av träning. Började med 2½ timmes dansträning med vår koreograf Zerjon. Sedan var det hem för att äta och sova lite, och sen iväg till Landvetter för två timmars isträning. Så det har var fullt upp hela dagen. Nu blir det sängen som gäller.. upp och jobba igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0