Äntligen tränat igen

Ja, idag fick jag äntligen gå på isen igen, och det var riktigt riktigt roligt.
Väldigt skönt att "första" träningen gick bra, annars hade det nog känts lite segt att sätta igång.
Men det var som sagt riktigt skoj, och träningen gick bra. Vi har haft massa bra träningar i rad nu.
Så gött tjejer!!
Sen var jag riktigt utvilad också. Det är ju inte så ofta jag hinner sova innan träningen, men idag sov jag typ två timmar. Kommer väl anatgligen aldrig kunna somna i natt nu bara för det, men det var riktigt skönt att vara så utvilad.

Imorgon är Johan ledig. Hoppas han kan städa lite då kanske :P
Fast han tycker nog att det är jag som ska göra det. Imorse hotade han med att flytta om inte jag skärper mig med att lägga saker överallt... Ops.. det är väl inget jag vill vara med om, så jag får väl bättra mig då.

Sov gott allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0