Denna dagen i korta drag

Oj.. fick värsta besöksrekordet igår när jag gjort om här i bloggen..
Det var ju trevligt, synd att ingen kommenterade bara.
Blev inget mer gjort med bloggen idag.
Direkt efter jobbet åkte jag in till stan och träffade mamma, och gick till läkaren.
Hm.. ska tillbaka på måndag, träningsförbud (eller rättare sagt skridskoförbus) tills dess... *suck*
Men, hade iof redan fått träningsförbud från Andrea, så det spelar väl mindre roll.
Kommer bli segt att bara sitta och titta på träningarna i en vecka typ.
Men hjälper det är det iof helt klart värt det.

Efter läkarbesöket åkte vi till apoteket i Nordstan, slank även in på skoaffären och köpte ett par stövlar *hihi*
Bild imorgon kanske om jag hinner.
Sedan köpte jag även en pocketbok. Smuts av Katarina Wennstam
Åkte till Ikea och åt lite, köttbullar... love them!! Hade nämligen lovat att hämta Johan efter jobbet, och var ingen idé att åka hem emellan.
Boken verkar iallafall bra.
Nu blir det läggdags, är helt slut!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0