Kvällsblogg igen

Ännu ett sent kvällsinlägg från mig.
Blir lätt så eftersom att jag tränar så sent varje dag ju.

Denna dagen började på bästa möjliga sätt. Vaknade av att Johan röjde undan på mitt nattygsbord för att sedan komma in med frukost till mig. Sötisen!
Sen var det förstås jobb hela dagen, och sen iväg till träningen.
Kan ju säga att på mornarna ångrar jag nästan att jag tog tillbaka heltids jobbet.
Är ju en sån extrem kvällsmänniska,så det här med att gå upp kvart över sex varje morgon är ju inte riktigt min grej alltså. Men, men.. det kommer vara värt det när jag får lönen, och äntligen kanske jag kan börja spara lite igen.
Finns så mycket grejer jag hade velat göra med lägenheten t.ex, men allt är ju så dyrt.

Imorgon är det bara träning till sju så då har jag iallafall resten av kvällen ledig, ska bli himla skönt.
Fast måste nog plugga lite.
Det är ju det största problemet nu när jag jobbar heltid igen, att pluggandet kommer ju lite i kläm, men, men, jag ska allt fixa detta =)

Sov gott allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0