Nyårslöften..? Nja..!!

Här kommer första inlägget för året.
Nyårslöften har jag inga. Inga direkta iallafall. Klart att man har lite idéer
man försöker tänka på, men nja, nyårslöften känns inte som något man kommer hålla.
Johan är och käkar lunch i stan med sin mamma som åker till Thailand på måndag.
Ussch, inte alls avundsjuk.
Själv har jag just klickat hem kläder från HM för nästan 2000 kronor.. auch.. inte alls bra, eftersom att
jag typ inte har NÅGRA pengar.. det mesta brukar ju inte passa ändå sen, så vi får nästan hoppas på det =P
Och dessutom borde jag varken sitta och nätshoppa eller skriva blogginlägg eftersom att jag egentligen skulle ägna mig åt att plugga när Johan var borta.
Sjukt dålig självdiciplin på mig.. kanske borde vara ett nyårslöfte ändå?

Tolvslaget
Vi skålar på tolvslaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0