Nytt badrum

Idag blev det sent på jobbet.. lite segt, men, men, har nästan bara haft tidiga dagar i år så det är väl helt okej ändå.
Så länge det händer när jag inte har träning är det inte så farligt ju.
Håller på att tvätta, och som vanligt har jag brist på enkronor.. Åh, så trött på detta systemet alltså.
Johan är på bilskolan på teorikurs, å sen ska han på innebandy, så jag har hela kvällen för mig själv.
När jag var i Berlin fixade Johan lite här hemma.
Vi har pratat ganska länge om att byta ut skåpet och handfatet i vårt badrum, för det var yp helt fuktskadat och äckligt. Nu när jag var borta fick Johan tag på en jättefin badrumsmöbel på jobbet som han fick till superpris. Så när jag var borta fixade han med det som en överraskning.
Tänkte egentligen åkt till Ikea idag, och köpt ett nytt duschdraperi.
Kul att fräscha upp ordentligt när man ändå håller på. Men nu fick jag ju tvätt-tiden, så det var lika bra att ta den.
Ikea får bli en annan dag.
Får se om jag kanske kan lyckas hinna med lite pluggande ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0