Sömn, ishallen och ny TV

Känner mig helt slut trots att jag sovit riktigt länge idag. Var uppe och körde Johan till jobbet vid åtta, men sen kröp jag ner i min gosiga säng för några timmar till.
Igår var det ishallen hela dagen. Börjde med träning klockan åtta, och sedan var det juluppvisning hela dagen,så var väl hemma vid halv nio kanske. TRÖTT!
Men vi hade iallafall premiär för våra tävlingsprogram, och det känns bra, eftersom vi snart ska på tävling i Berlin.

Igår när jag var i ishallen köpte Johan en ny TV till vardagsrummet..  en 50 tums plasma TV.
FEMTIO tum. Den är helt sjukt stor. Och våran 32 tum som vi har i sovrummet känns jättepluttig nu.

Nu ska jag iväg till ishallen igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0