Tillbax på jobbet

Var hemma ganska tidigt från jobbet idag, så har faktiskt fått gjort endel städning här hemma.
*Duktig Elli*
Idag lyckades de efter mycket tjat övertala mig om att börja jobba heltid igen hos dem.
Skrev på papprena idag.. får väl se om jag ångrar mig.
Om inte annat kommer det bli riktigt skönt med lite bättre inkomst ett tag.
Har fått snåla helt sjukt mycket ju.

Var himla skönt att komma hem tidigt idag och ha lite tid innan jag ska iväg till träningen.
Snart kommer Johan hem från jobbet och då ska jag väl kanske fixa lite mat till oss.
Jag är jättehungrig, men kan inte äta för tidigt eftersom jag ska ha massa energi kvar hela kvällen när det är träning.

Är grymt trött på vädret.. Ge mig lite vår nu då..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0