Tisdag

Ledig idag, sista dagen innan vi åker till Berlin.
Låg och snoozade till tio typ, men sen måste jag somnat om eller nåt, för jag vaknade vid kvart i tolv.
Antar att det betyder att man är riktigt slut =P
Nu har jag iallafall ätit lite guldmüsli, lätt den godaste müslin som finns.
Tack till Hanna som introducerade den i mitt liv.
Skulle egentligen vart uppe tidigt idag och sett till och hinna plugga massa, och dessutom göra klart allt på min tävlingsklänning, men jaja, nu har ju massa timmar gått.
Fick just sms av Liselott också att hon undrade om jag ville komma och träna extra halv två, så nu blir det en liten tripp till Landvetter såhär mitt på dagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0