Ännu en dag

Då var det dags för jobbdag två efter semestern, jag kan inte driekt påstå att jag hade tackatnej till en veckas ledigt till.
Men, men, blev en vecka i Österrike på EM också ju, och sen så är jag ju ledig massa gånger under vinterhalvåret för alla tävlingar och läger och så. Så två veckor fick räcka.

Nu är det frukost i vårt "nya" kök.
Älskar när man gjort om något såhär, man blir glad bara av att gå in i rummet. Och våra små fynd på IKEA igår gjorde verkligen susen.

Off to work!!

Kommentarer
Postat av: Indra

Godmorgon, haha..ja de var verkligen lika, jag trodde först du skrivit min bloggadress när jag läste lite snabbt.

Din blogg var också jättefin, och vad duktig du är att träna, jag måste också komma igång. Bävar inför första joggingturen...det var ett tag sedan..(har nyss fått barn) må så gott!! Kramilikram

2008-07-29 @ 06:51:29
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: A la louise

Hej! Kolla in min blogg för recept på en god och nyttig frukost. Kram.ps. btw fin blogg! ds.

2008-07-29 @ 06:55:36
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/
Postat av: Natalie B

svar: Inpackningen jag gjorde var en vanlig inpackning från Goldwell..den ska egentligen sköljas ur, men jag lät den sitta i en dag och en natt..men mitt hår är så torrt så det märktes knappt att jag hade haft i inpackning när jag sköljde ur den idag.

Annars brukar jag ha i leave-in-balsam från Graham Webb.



Kul med nytt kök!

2008-07-29 @ 17:34:19
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0