Blev en springtur

Vem som helst kan antagligen gissa hur det gick med min vila förut.
Japp, jag somnade. Sov säkert i två timmar.
Jag tycker inte om att sova efter jobbet, dels har jag skitsvårt för att sova sen på kvällen, och sen så
känns det som man slösar bort hela eftermiddagen/kvällen.
Fast under säsongen försöker jag iof nästan alltid sova en stund efter jobbet, men det är ju för att orka träna fyra timmar
sen på kvällen.

Jag drog mig iallafall upp ur sängen till slut och drog på mig shorts och linne.
Sprang inte uppe i Fontin idag utan nere i stan (stan och stan, men ja.. Kungälv).
Var faktiskt perfekt springväder idag, alldeles lagom varmt. Sprang längs med älven på vår såkallade
"strandpromenad". Plötsligt kom en utter simmandes.. söt =)
Sen hittade jag en väg som jag inte hade en aning om att den fanns, men det blev en alldeles lagom liten runda, så det kommer nog hända att jag springer den igen.

Kommentarer
Postat av: ida

jaså inte. nej då behöver ja inte öva in alla ord då. skratt

2008-07-09 @ 11:15:44
URL: http://www.idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0