Träning, tävling, GULD

Jag kollar på VÄGEN TILL OS på ettan.
Dokumentär om de svenska OS-hoppens uppladdning inför den kommande stora tävlingen.
Jag blir grymt peppad på att börja träna igen.
Just nu visar de hur friidrottsstjärnorna värmer upp i korridorerna i Scandinavium.
Om några veckor springer vi också där och värmer upp.
På torsdag är det Cooper-test och på fredag första isträningen efter sommaren.
I år tar vi tillbaka guldet, och det vet jag redan nu!
Jag funderar på att gå ut och springa en sväng efter dokumentären är slut, men det är sjukt varmt.
Men det kommer det antagligen vara på torsdag också. Och jag behöver springa, har inte tränat på ett tag
med tanke på mitt halsont som inte velat gå över.
Det känns iallafall bra att jag längtar efter isen. Och naturligtvisalla lagkompisar!


Bild från ELLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0