Underbara sol

Har varit uppe sen åtta och tvättat.
Jag gillar faktiskt att tvätta på morgonen. Mellan maskinerna hinner man ju göra massor.
Idag har jag iof inte varit jätteproduktiv, men ar iallafall börjat  måla några av våra kökslådor.
Tapetseringen blev färdig igår och det blir sjukt snyggt. Mucho nöjd!!
Sen gick jag iväg till konditoriet här i närheten och köpte grova frallor, och en take away latte fick även följa med mig ner i tvättstugan. Gotti!
Nu har jag just suttit och ätit en lååång frukost på balkongen.
Sista tvätten ligger i torktumlaren/hänger på tork, och efter det blir det havet för mig och älsklingen.
Ikväll ska vi vara barnvakter åt Johans syskon.
Hörde igår av Alice att de hade planerat spel för hela kvällen. Vi får väl se.
Johans mamma bor iallafall supernära havet, så det blir nära och bra imorgon också =)
Ska börja jobba på att väcka Johan nu, det brukar ta ett tag.

Ha en underbar dag i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0