Beställt från Asos

Ringde mamma och frågade om de hade kommit på va de skulle köpa till mig i födelsedagspresent.
Det hade de inte, vilket inte förvånade mig det minsta, eftersom mina föräldrar är experter på att fixa sånt typ dagen innan.
Jag sa iallafall att en klänning från Asos hade varit välkommet, så nu har jag klickat hem två stycken faktiskt.
Hoppas bara de passar, var lite svårt att veta med storlekarna ju.
Nån som har beställt därifrån??

Hoppas de hinner komma innan nästa fredag också.


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Vad bra :)

Tack så hemskt mycket :)

Jag minns faktiskt inte vart jag hittade din blogg :) Kram!

2008-06-25 @ 23:02:51
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0