Egenkväll

Jag har haft värsta slappkvällen helt för mig själv.
Faktiskt härligt.
Tänkte egentligen gått bort till tjejerna i ishallen, men när jag kom hem från jobbet
hade jag sprängande huvudvärk och mådde illa så jag la mig i sängen istället.
Efter ett tag kom Johan och hans kompis hem.
De hade vart på studentmottagning och var fulla.. iallafall Johan.
Sen drog de till stan så jag fick vara för mig själv igen.

Trotsade den oskrivna lagen om att ta vara på sommaren och gick och hyrde en film.
Our Fathers, faktiskt jättebra.
Nån sann historia om präster som antastat småpojkar.
Under kvällen gjorde jag även klart Elins studentkort tills imorgon.
Har fotat det så bild kommer senare, vill inte lägga upp det innan hon fått det.

Nu blir det faktiskt kudden för mig.
SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, när du säger det så :)

Ha en skön kväll.

2008-06-06 @ 22:26:40
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0