Ja du får träna, men du får inte svettas???!!

Åh.. vilken kassa dag jag har haft.
Nu tänker jag faktiskt tycka lite synd om mig själv.

Var tillbaka hos allergologen imorse. Har äntligen fått ta av lapparna på ryggen ju,
och det fanns resultat också.
Inte för att det är bra om jag är allergisk, men det var ju iallafall skönt att inte ha gjort det här i onödan.
Visade sig iallafall att jag var allergisk mot kromsalt som förekommer i massa saker,
men framförallt i skinn/läder och kommer fram om man är blöt eller svettig.
Jackpot!
Så långt var väl dagen bra...
Sedan började jag fundera på vad man egentligen kan göra åt det. Men det var inte mycket jag kom fram till.
Läkaren trodde att det fanns krom i sågott som allt läder, så det jag egentligen behöver är
ett par skridskor med en annan insida..
Hm, får väl kolla på det.

Sen frågade jag om jag fick duscha nu, njaaa, okej, väääldigt försiktigt typ.. inget vatten på ryggen.
Jaha.. träna då??
Hmmm.. ja, du kan väl träna lite, men du får absolut inte bli svettig.
HALLÅ??!
Hur fan tränar man utan att bli svettig undrar jag??
Så det blir visst ingen mer isträning för mig innan sommaren eftersom vår sista träning är på lördag.
Det värsta är att jag ju inte kan springa heller nu, hade tänkt hinna springa två gånger till innan coopertesdtet på måndag.. men nähä då.
Vad jag ska göra i helgen har jag inte en aning om.
Frågade inte ens om jag fick sola, men jag antar att svaret är nej där med.
Och jag måste komma på ett nytt klädval till Elins student imorgon istället för min favoritklänning från Guess, eftersom att sköterskan FYLLDE i det de ritade på ryggen sist, och det är ju sådär snyggt att gå runt med massa lila streck på ryggen.

Hm.. om det låter som att jag är sur så har ni tolkat mig rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0