Solen skiner

Ja, just nu skiner faktiskt solen,
Men det är typ första gangen sen vi kom hit.
Okej, det var lite överdrivet.
Men vadret har iallafall inte varit det bästa.
Stämningen är däremot pü topp ända.

Idag har det varit allsang med dogge Doggelito i Parttältet.
Veckans "tarar i ögonen"-moment maste varit nar 2000 svenska killar stod pa bankarna och skrek i omrostningen om vem som vann allsangs tavlingen.
Eftersom den dom skrek at var varldens sötaste svenska lilla tjej som just charmat hela campingen med Zlatan-laten.
Sa grymt sot.
Hon hette Alica eller Felicia, hörde inte riktigt vad Dogge sa,och kan val vart en fem ar eller nat.

Eftersom att det äntligen är lite sol sa ska jag inte sitta här framför datorn.
(Räcker med att jag suttit här en halvtimme och köat för en dator).
jag hoppas att ni alla har det underbart där hemma, och att ni laddar järnet inför imorn.
Jag kan ocksa upplysa er om att stämningen pa matchen var GRYM, men snacka om antiklimax med slutresultatet.
Och till alla mina singeltjejkompisar där hemma.
Vad gör ni i Sverige?? det finns hur mycket killar som helst som väntar pa er här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0