Att åka med de allra bästa

Just nu har min duktiga pojkvän spillt ut mitt te över min mobil, så den e typ fucked up!
Jag hoppas på det bästa att den ordnar upp sig över natten om den får torka lite, annars måste jag ta mig in till stan imorgon och undersöka om det går att lämna in den nånstans trots att det är röd dag imorgon.

Annars har det varit en skitrolig dag.
Började med träning imorse med alla som placerat sig topp fem i alla grenar, par, isdans herrar och damer.
Endel verkade ju lagom pigga när de kom till träningen, blev nog ett vilt party igår när tävlingarna var slut.
Lambiel såg ut som att han gått upp typ fem minuter innan.. men, men..
Vi började iallafall träna finalnumret där vi skulle göra fem vingar tillsammans med dem.
Fick höra många roliga kommentarer, någon sa att de skulle vara mer nervös för finalen än hela tävlingen, och namnet Wheel of death spred sig bland världstjärnorna.. Haha... de är grymt duktiga allihop, men några teamåkare var de definitivt inte!!

Jag stod bredvid Bryce Davidson, paråkare från Kanada som kom trea. Han var rätt trevlig, fast hans partner Jessica såg mest sur ut hela tiden.
Trevligast var helt klart Tessa Virtue och Scott Moir, isdanspar också dem från Kanada. De var så gulliga, kom och frågade när vi åker till Budapest och önskade oss massa lycka till och sånt.
Scott var dessutom riktigt grym på teamåkning, haha, vi skulle visa en vinge bara vi Surprisare, och då hoppade han in och var med, hehe, gick riktigt bra för honom.

Galan gick iallafall bra både med finalåket och vårat långprogram. Grymt tryck på läktaren!!

image98
Robert Wells och hans piano, Surprisare och diverse grymt duktiga konståkare.
Vår tränare Andrea i vit jacka ser ut att stå och prata med Brian Joubert!

Kommentarer
Postat av: Beaa

japp :) tränar i Älta IF, för marie kram

2008-03-24 @ 00:54:41
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Aiila

hinner inte läsa detta nu. ska läsa när ja kommer hem =) men svar på kommentar: Jag är konståkningstränare i tyresö kk, stockholm =)

Ni var grymma igår :D

2008-03-24 @ 06:50:37
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: fjant

hallå satt det massa folk på läktaren när ni tränade?? ser ut som om det är typ massa folk...

well nice nice va det iaf =)
första gången jag såg erat långa program... =)

på onsdag åker jag till budapest!!! sååå vii seees =)
kramis

2008-03-24 @ 10:16:16
URL: http://cutefjant.blogg.se
Postat av: Jenny

Vi köpte dusch drapperiet på Åhlens för 150 kr. Det är jätte snyggt så spring och köp hehe..

2008-03-24 @ 11:00:16
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se
Postat av: Jennii

Ja visst !
Helt klart, det är ju bara att du skriver en komentar när du är ledig, så ska jag försöka komma på nåt ku till bloggen. :P

2008-03-24 @ 11:02:07
URL: http://jennii92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0