Godmorgon

image99


Underbart att det är ledigt idag och att jag fick sova ut.
Sitter här med jättestora mysbyxor och Johans tröja och dricker en kopp kaffe.
Ska strax sätta igång med min tenta, något jag inte alls är sugen på.
Men sen är den kursen iallafall klar. ska bara ha ett hemskt betygsamtal med läraren först.
Hemskt eftersom jag inte har en aning om vad det går ut på, om han typ ska fråga massa saker för att kolla att jag verkligen kan det så kommer jag ju vara totalt körd.
Men det kommer antagligen först efter VM, så det ska jag inte tänka på nu.
Resten av dagen kommer ägnas åt att packa, sy paljetter och så ska jag hem en sväng till mamma & pappa för att tvätta litte och lämna biljetterna till VM där och hos Johans föräldrar.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0