Halvledig kväll

Idag har jag "bara" tränat extra en timme, så var hemma halv nio, vilket ju är jätte tidigt för mig en träningskväll.
Värsta goa dagen på jobbet idag med, strålande sol och klarblå himmel hela dagen, och så slutade jag innan tre.
Johan har vart ledig två dagar och vart superduktig och tvättat all vår tvätt, och det var inte lite kan jag lova =P
Efter jobbet gjorde vi iallafall jättegod kycklingsallad med vitlöksdressing och bröd, som jag snart ska ta lite mer av.
Klockan tio blir det "Fäst vid dig" som går på trean.
Några år sedan jag såg den, men har för mig att den var rätt rolig.
Ingen träning imorgonkväll heller, och Johan jobbar till åtta, så jag är själv efter jobbet.
Då ska jag nog ta tag lite i lägenheten, J är lite trött på att jag aldrig hinner göra någon nytta här hemma...
jag förstår honom, och som tur är förstår han mig också.
Thank you baby!

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0