Kaffe och Gossipgirl

Jag har vart nere och solat för första gången på typ över ett år.
Lite överraskande att det inte hänt tidigare eftersom att jag nu efter att jag flyttat bor mindre än hundra meter från ett solarieställe. Men, men, det var himla skönt och avslappnande iallafall.

Efter det köpte jag med mig en pasta hem från restaurangen bredvid, och sedan har jag suttit här och käkat och sett ett avsnitt av Gossip Girl.
Idag har inte mycket nytta gjorts kan jag lova, men jag tänker inte ha dåligt samvete för det eftersom detta var dagen som jag bestämt skulle vara en riktig slapp-dag.
Dessutom ska jag snart iväg till ishallen och vara där i fem timmar, så jag unnar mig själv denna dag.
Nu först, lite kaffe och ett till avsnitt Gossip Girl =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca/Theplace

Jaha vad roligt! Då är du bäst med andra ord ;)

2008-03-09 @ 16:29:34
URL: http://theplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0