Little Shop of Horror

Måste nog tyvärr säga att jag blev lite besviken på musikalen igårkväll.
Innan hade jag läst överallt att den skulle vara hysteriskt rolig och att man skulle skratta hela tiden.
Men nja.. det tyckte jag nog inte, och resten av publiken verkade inte tycka det heller. 

Kvällen började på Restaurang Vivaldi på Berzeliiegatan, som tyvärr inte heller var den bästa restaurang jag varit på direkt. Den var iof absolut inte dålig, men ibland får man ju en sån där "hit måste vi tillbaka" känsla, och så var det inte.
Efter middagen gick vi till Evas Paley och drack en latte och sedan bort till Lorensbergsteatern.
Mycket trevlig och mysig kväll.
image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0