Melodifestivalfinalen

Ja, det blir inte mycket bloggande från min sida för tillfället, det är ju en sak som är säker.
Men, men, jag lovar er ändring såfort VM är över, för nu är det mest träning träning träning som gäller.
Idag har jag varit i ishallen exakt hela dagen, men har nu hunnit komma hem, duscha och sminka mig och landat i soffan.
Sitter och väntar på att Christoffer och Frida ska komma hit. En gammal kompis till Johan och en jättego tjej på mitt jobb som har blivit tillsammans... hehe, mycket passande tycker jag =)
De ska iallafall komma hit snart, och vi ska göra lite mat och se melodifestvialen.
Jag är inte helt säker på vilken låt jag hejar på.. men blir nog bara riktigt besviken på Sverige ifall det blir Christer Sjögren.

Idag ska ju Björn vara med igen också.. me like...
Och han gick förövrigt i Fridas klass på gymnasiet, så jag ska allt fråga ut henne om honom ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Vad fin din blogg är Ellinor! Ses om några timmar!
Kram
Lissan

2008-03-16 @ 10:10:58
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0