Trött trött trött

Nyss hemkommen från jobbet, myskläder på och har unnat mig en halvtimme framför datorn.
Helst hade jag bara krupit ner under täcket och sovit tills imorgon, men jag ska strax sätta igång och sy paljetter... ligger jättemycket efter med båda tävlingsklänningarna, så gäller verkligen att passa på nu.

Igår skrev både Lissan och Mathilda om Koffe och VM som är riktigt riktigt nära nu.
Det är skitkul att det för sån stor uppmärksamhet här i Göteborg, inte en människa kan ha missat det eftersom det sitter banners och bilder över hela stan.
Vi tränar för fullt inför invigningen med Robert Wells och kronprinsessan. Det enda som är lite kämpigt är ju att det ligger så nära vårt eget VM, man hinner verkligen inget annat än att jobba och träna, och sova lite då, men det är på tok för lite.
Men jag orkar allt tre veckor till.. sen är det viiiila =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin sida du har !!
Jag jobbar som kronoinspektör :)

2008-03-14 @ 20:37:45
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0