VM-vilken känsla

image96
(Bild från SVT)

Shit vad bra de va...Tyskarna som vann paråkningsfinalen idag.
Just hemkommen från Scandinavium där vi varit på mingelparty med viktigt svenskt konståkningsfolk och sedan sett finalen i paråkning.
Tyskarna och Kanadensarna är mina favoriter och de slutade etta och trea.
Grym känsla på prisutdelningen, perfekt uppladdning för oss.. om en vecka gäller det!

Invigningen igår gick jättebra, om ni missade på TV kan ni se här  (del 1) och här (del 2).
Om ni inte orkar lyssna på alla tal i början utan är mer intresserade av vår show så skippa del ett..

Eftersom min bloggtid är begränsade av en pojkvän som tycker han kommer i tredje hand efter mina träningar och konståknings-VM (kan inte direkt klandra honom) så hänvisar jag er till Micinics och Lissans bloggar för att se fina bilder från gårdagen.

Förövrigt gjorde Victoria Helgesson ett superåk i damernas kortprogram idag, och ligger på 16:e plats inför finalen imorgon. Superbra med tanke på att det ofta de senaste åren inte åkt nån svensk i damernas final!!

Imorgon blir det tyvärr inget Scanidinavium för mig eftersom vi har egen träning, men fredag och lördag gäller det ju för Koffe och Adrian. Längtar!!!!

Kommentarer
Postat av: Mici

Åh vad kul att du länkade till min blogg! Jag var så avundsjuk på er under galan...tänk att få hålla i typ Lambiel eller Joubert...=)

2008-03-29 @ 21:44:34
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0