Busy Friday

Blev inget bloggat igår..
Fanns ingen tid till det tyvärr.
Gårdagen började grå och mulen men under dagen tittade solen fram och när jag slutade
vid två tiden var det jättefint väder.
Jag tog en latte med Tony och Christian, och sedan åkte jag och hämtade Johan på jobbet.
Vi åkte in till stan för han ville köpa en Sebago jacka som han spanat in.
Jag tyckte inte om den.. hittade en jättefin Henri Lloyd jacka istället, men den tyckte inte HAN om,
så det blev ingen jacka.
Johan köpte istället en Ralp Lauren piké som också var jättefin =)

Sedan åkte vi hem till Johans mamma och blev bjudna på grillade hemgjorda hamburgare.
Hur gott som helst. Efter det en tripp hem till Madde och Christer där det städades och grejades för fullt
inför vidningen av deras hus på Torsdag.
Sugna på att flytta till Kungälvstrakterna kan ni ju spana in huset HÄR.

På tal om hus så tyckte både Johans mamma och moster att jag och Johan skulle köpa detta huset.
Det är iof jättegulligt, och månadskostnaden skulle typ bli lägre än vad vi har nu.. men nja.. husköp känns väl lite väl seriöst.

Efter besöket hos Madde var det iallafall dags för mig att åka hem och byta om för att sedan bege mig ut på isen i två timmar. Johan mötte mig vid isallen efteråt, och så gick vi hem, kröp ner i sängen och kollade två avsnitt på One Tree Hill..

Kommentarer
Postat av: Jennii

Hej, jag vill verkligen inte tjata, men jag bara undrar hur det blir med min bloggdesign? :P
Jag har en ny bogg. jennifergustavsson.webblogg.se, så om du kunde fixa designen på den istället? :P Skicka en komentar till den gamla bloggen, Jennii92.blogg.se såfår du lösen och sånt. Kram :P

2008-05-03 @ 18:53:18
URL: http://Jennii92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0