En slapp början på Maj månad

Sjukt slappt denna dagen började.
Jag och älsklingen låg nog kvar i sängen till ett eller nåt.
Sedan gick jag ner och hyrde en film och köpte hämtmat från italienska restaurangen mitt emot oss.
En spagetti carbonara och en tagliatelle al funghi..
När jag kom hem igen förflyttade vi oss till soffan.
Åt oss proppmätta framför filmen, som väl inte var någon höjdare.
Som vanligt när jag väljer, säger Johan =P

Men efter det har vi faktiskt varit duktiga.
Städat hela lägenheten, inklusive plockat ut alla mössor, vantar och skridskogrejer som inte
behövs på några månader nu.
Och dessutom ska vi snart upp till Fontin och springa en sväng.. trots att vädret inte är så bra.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0