Fystester

Nu är det läggdags..

Har vart och tränat is nu... kul å komma tillbaka även om jag bara missat två träningar.
Fick reda på att vi snart ska göra fystesterna också..
Hm..inte oväntat men jag vet inte, så värst förberedd är jag väl kanske inte.
Har ju tränat ganska mycket allmänt, men inte just på de sakerna.
Men, men.. vighets testerna på lördag iallafall, sedan cooper och styrkan lite senare.

Imorgon blir det besiktining på jobbet.
Förut har man alltid vetat när besiktningen ska vara, men nu skulle det vara
flygande besiktning under en månads tid.
Men imorgon är det dels sista datumet för besiktningsperioden, och dessutom vet vi att vi
(coacher och cam) ska ha uppföljning av besiktningen imorgon eftermiddag.
Då är det ju en fördel att den har varit innan =)

Ska bli intressant att se hur det går.
Jag hoppas, hoppas, hoppas på bra. Vi har lagt ner så mycket
arbete på kvalite nu, så det hade verkligen vart skönt att få lite cred.

Som sagt, nu är det läggdags, för det blir en lång dag imorgon..
SOV GOTT!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0