Körkortsteori och utebliven träning

Jag hjälper Johan att plugga.. och jag känner att det är väldigt bra.
För det är massa saker som jag har glömt bort.

Idag var en hyfsad dag på jobbet, och efteråt gick vi och tog en latte på Sarina.
De andra åt mat också, men jag och Johan hade planerat att åka in till stan och käka nåt,
så jag drack bara kaffe med de andra.
När jag kom hem orkade Johan naturligtvis inte åka in till stan iallfall.. Hmpf!!

Var sugen på att springa idag, men farbror doktorn sa ju att jag inte skulle träna på några dagar.
Har fortfarande jätteont i halsen.. Eller ja, inte i halsen då, utan det är ju tydligen en öm lymfkörtel.
Men, men.. snackade med Hanna förut och hon hade samma åkomma förra våren,
med samma symptom. Ömma lymfkörtlar (sjukt ont gör det) men i övrigt känner man sig inte sjuk alls.
Bara väldigt trött.
Det är ju skönt iallafall, detta förklarar ju förra veckans trötthet.

Får se hur det blir med isträningen imorgon.
Det känns som jag sagt tidigare konstigt att skippa träningen eftersom man under tävlingssäsong
typ väntar tills man är dödssjuk. Och nu när jag egentligen inte känner mig sjuk så känns det ju ännu
konstigare.. Men, men... bäst att lyssna på den konståkningsälskande läkaren iallafall kanske..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk körtelfeber och ta det lugnt...!!
Livet och Surprise går inte under om du inte står på isen på någon vecka och för dig kan det gälla månader.Sköt om dig!

2008-05-19 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0