Missade slutet

Jag somnade igår..
Först framför TV:n, men då sa Johan till mig att gå och lägga mig.
Så då gick jag in och stendog på sängen, med kläderna på och allt.
Tydligen var jag jättearg på Johan sedan när han försökte hjälpa mig att ta av mig kläderna
och när han frågade om jag skulle ställa mobilen på väckning..
Haha.. opsi!

Blev ju iallafall ingen finalplats för Sverige.. hm... nu blir det Sverige-Finland i match om bronset.
Den konstillationen får mig märkligt nog vääldigt intresserad, och helt plötsligt är det extremt viktigt hur det går för Sverige..

Nu ska jag fixa lite mat, och sedan ska jag iväg till ishallen.
Är inte speciellt pepp på fyra uppvisningar i helgen, men, men..
Är ju iallafall inget fint väder, annars hade det nog kännts riktigt surt.

Kommentarer
Postat av: MAtilda

uppvisningar?

2008-05-17 @ 17:28:54
URL: http://Http://matehilda.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hej, jag har skaffat lösen på min blogg, men du får gärna fortsätta läsa den om du vill (om du gjort det) =)

användarnamn: jennifer
lösen:920402

(ta gärna bort komentaren sen)

2008-05-18 @ 20:20:01
URL: http://jennifergustavsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0