Pissdag

Idag är dagen då ALLT har gått fel.. och jag överdriver inte.
På var det kaos. Jag och Maria höll på i säkert två timmar med en grej som
blivit fel.. och under tiden hände det tusen andra saker.
En punkterad bil och typ tre minuter senare en punkterad cykel är bara några exempel.

Hade lyckats få en tid hos Tomas på citykliniken för ryggen,men ringde och avbokade den.
Kunde inte bara lämna Maria med allt.. plus att jag hade fått stressa sönder mig i vilket fall.
Får nog betala ändå. Fan!

När jobbet väl var klart var det raka vägen till Landvetter för att stå och packa påsar på ICA
för pengar till laget. RIKTIGT svettigt i bilen, och kööööö.
När jag kommer fram frågar de förvånat om jag inte fått deras meddelanden?
Jag har ju fortfarande inte mitt vanliga nr sen jag blev av med mobilen, men det visste ju inte dem,
där stod det iallafall att jag inte behövdes, för det var ju inte direkt rusning på ICA direkt.
Det hade ju vem som helst (utan möjligen ICA själva då, eftersom de ville ha oss där) räknat ut, för hur många storhandlar klockan fem en fredag när det är 25 grader ute??

Jaja, det var ju iallafall skönt att få åka hem.. skulle man kanske hinna sova lite, och vakna som en ny människa, med lite bättre humör. Haha.. trodde jag va!
Alla som bor i närheten av Göteborg kan ju själva räkna ut vilken effekt Tingstadstunneln i rusningstrafik har på en.
Speciellt TVÅ gånger på 1½ timme.
Brukar väl ta 35-40 minuter att åka Kungälv-Landvetter.. det tog 1½ timme dit och 1.20 hem.

Om en timme börjar träningen.
Den slutar klockan elva.

Sen är jag ledig hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0