Sommarnatt

Denna fredagen har tillslut artat sig riktigt bra.
Jag hann sova en kvart, hittade en matlåda i kylen som jag glömt ta med mig till jobbet för några dagar sedan,
och hann tillochmed dricka en halv kopp kaffe innan jag gick iväg till träningen.

Träningen ja.. fyra timmar, ganska segt ibland, men det var jätteroligt.
Har haft lite besök denna veckan som hjälpt oss lite, och vi har testat massa nya roliga, fräcka grejer =)

När jag kom av isen tänkte jag mest på att jag var tvungen att skynda mig hem och lägga mig.
När man tränar så sent så är man ofta jättetrött fysiskt när man kommer av, men man är inte det minsta trött
i huvudet, utan är helt uppe i varv, så det är ofta svårt att somna.
Men så kom jag på att det ju är fredag.. inget att gå upp till imorgon, utan man kan lugnt sitta och slappa lite ikväll.

Nu sitter jag på balkongen i bara t-shirt och skriver.
Underbara sommarnatt!!
På balkongen intill sitter två killar och en tjej och dricker vin och snackar..
Det ser mysigt och gott ut.. men för mig blir det ingen alkohol förrän efter cooper testet.
Möjligtvis ett glas champagne eller två på Elins student nästa fredag, men inget mer..
Sen efter cooper, då är det sommarlov på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0