VÄRME

Jag hade rätt med mina tankar imorse, att en dag på balkongen skulle bli olidligt.
Därför jag åkte ut till havet med Emelie istället.
Där var det alldeleslagom med lite vind från havet.
Jättemysigt med massa snack och lite trevlig läsning i min bok.
Blev tillochmed ett dopp.
Kallt var det, fast inte lika kallt som första doppet förra året.
Men så var det ju Daniel som hade lurat med mig den gången, och det var säkert tre veckor tidigare än i år.

Nu har jag iallafall suttit en stund på balkongen när jag kom hem,
och ja, det är verkligen olidligt.
Orkade inte mer än tio minuter.

Nu väntar jag på att Johan ska komma hem, så ska vi åka ut till Madde och Christer och hälsa på lite.
Emelie frågade om jag ville vara med och grilla ikväll, men nja, underbar sommarkväll med massa öldrickande människor är inte det bästa om man ska hålla sig från att dricka.
Kalla mig svag om ni vill, men jag avstår från frestelsen ikväll faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud

åååå havet... hade jag bott vid havet skulle jag då inte heller valt balkongen =)



joo du, shoppar nog lite för mkt =) fast oftast är det faktiskt fynd! idag var det helgpriser på vila så det blev inte så dyrt alls =)



kram

2008-05-31 @ 18:21:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha jamen då får jag nog kolla i stadens sexbutiker efter rosenblad =) tack för tips!

2008-05-31 @ 18:35:17
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0