...

Har inte bloggat på år och dag... eller iallafall inte på typ tre veckor.
Har hänt endel, och mycket har vart upp och ner, men nu är jag back on track igen, och allt är som vanligt!!
Idag är (var) det tisdag och det betyder som vanligt Kortedala-träning, vilket i sin tur innebär träning ända till klockan elva,
så som vanligt sitter jag här mitt i natten och är inte det minsta trött. Mindre bra när man snart ska upp och jobba igen.

Imorgon ska jag och Emelie ta en roadtrip till Ullared, så jag hoppas på en tidig dag på jobbet. Gärna så som veckan har börjat, för vi har slutat vid halv ett både måndag och tisdag. Helt okej faktiskt!!!
Har för en gång skull hunnit umgås lite med mina kära vänner istället för att bara rusa iväg till ishallen med en gång.

Idag har jag även haft lite telefonkontakt med min kära mor som är i USA med jobbet. Hon hade hittat nån affär med supermycket rea, så hon ville att jag skulle gå in och kolla på nätet om det var något speciellt hon skulle köpa... wiiiie, jag gillar!!! Hade ju inte haft något emot att själv åka till USA och shoppa, men jag sparar mina pengar till Kina i Februari, där lär det också bli endel inhandlat. Vår tränare Andrea var i Kina med Koffe för några veckor sedan, så hon har rekat hela Peking åt oss och vet precis vilka köpcenter vi ska till.. Haha... hon har nog guldmedalj i shopping också.

Nej, nu får jag väl ta och krypa ner i sängen så det iallafall blir några timmar sömn innan det är dags att gå upp igen.


Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

upp och ned. samma här. men på väg upp iaf! Det verkar som man blir klart för truppen till Peking OS. Gött!! Hade bra. Kramar

2008-11-26 @ 18:51:42
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0